5 költségcsökkentő tényező

Hogyan választhat rejtett költségek és lappangó problémák nélkül cégautót?

Mikor, milyen finanszírozási módot válasszon, hogy ne csak látszólag jöjjön ki jól?

Egy bevált módszer, amivel szinte napra pontosan ki tudja majd számolni, hogy meddig érdemes használni egy kocsit.

Azonnal használható megoldások hogy az autógumik ne vegyenek ki százezreket a zsebéből.

Diesel, hibrid, benzines motor? Megmutatjuk, hogy melyiket mikor érdemes választani.

Töltse ki az alábbi űrlapot és azonnal küldjük a költségcsökkentő sorozat első részét.

"Ezúton szeretném megköszönni azt a magas szintű kiszolgálást, amit péntek este nyújtottatok. Nagyra értékelem. Egy jó barátom, aki mellettem ült a meccsen, le volt nyűgözve, hogy a meccs alatt telefonon el tudtam intézni az autó elvitelét és a csere autót. Mivel számára is aktuálissá vált az autó cseréje, ezért kérte, hogy adjam meg az elérhetőségeteket. Ezt megtettem utólagos engedelmeddel. Még egyszer köszönöm a hozzáállást."

Bartha László


"Nagyon tetszett az 5 lépéses anyag. Tanulságos, érthető és nagyon részletes. Profi munka, gratulálok hozzá. Én a másik oldalon - a javítók területén - dolgozom, de így is nagyon sok hasznos információval lettem okosabb."

Együd Imre
Opel Molnár


"Meddig használjunk egy cégautót? Mire jó a flottakezelés? Nem hogy a választ nem tudtam, de a kérdés sem fogalmozódott meg bennem soha. A kocsik költségét is lehet minimalizálni, tudatosan tervezni? Ez volt a legnagyobb újdonság, amit az 5 részes levélsorozatból megtanultam."

Illyés György
OM Audit Kft.


"Eddig csak hajtottuk az autókat. Elfogadható volt, ha néha napján beesett egy-egy számla. Hogy jogos, volt-e? Nem tudtuk igazán, de fizettünk. Az autóinkat is hasonlóan „jól átgondolt” szisztéma szerint szereztük be. Éreztük, hogy valamit jobban kell csinálni. Így került a képbe a flottakezelés. A flottakezelés keretében van, aki ismeri helyettünk a finanszírozásokat, tudja, milyen szempontok szerint kell kocsit választani, azokat mikor kell eladni. És amit korábban mindig szerettünk volna: együtt, teljes egészében látjuk az autók költségeit. Így könnyebb terveznünk és az eddigi tapasztalati számok alapján elmondhatjuk, hogy úgy kerülnek érezhetően kevesebbe az autók, hogy más dolgozik velük."

Hollay Béla
Urbánus reklám Kft.