Így készül egy hiteles operatív lízing ajánlat

Így készül egy hiteles operatív lízing ajánlat

Egy tartós bérlet árajánlatot összeállítani nem egy hosszú és bonyolult folyamat, 4-5 lépésből meg is oldható.

  1. Ön megkeres minket (e-mailt ír, telefonon hív, vagy kitölti űrlapunkat)
  2. Mi felmérjük az autóval kapcsolatos igényeit (típus, felszereltség, extrák, stb.)
  3. Megbeszéljük a flottakezelési konstrukció részleteit (pl. milyen szolgáltatások kapcsolódjanak hozzá)
  4. Elkészítjük és elküldjük Önnek az árajánlatot.

Az egyes lépések között folyamatosan kommunikálunk persze írásban és/vagy szóban, hogy minden felmerülő kérdésre választ tudjunk adni, és hogy minél személyre szabottabb (és ennek köszönhetően kedvezőbb) ajánlatot tudjunk összeállítani.

„Szeretnék egy ilyen és ilyen autót – mondana egy árat?”

Ez az a kérdés, amit egy, a szakmáját komolyan vevő kolléga sem hall szívesen, mert bármennyire is egyszerűnek hangzik, nem lehet rá válaszolni.

Amíg nem tudjuk, hogy

  • milyen célra kell az autó,
  • ki fogja használni,
  • milyen felszereltségre van szükség,
  • mennyi időre szeretné bérelni és milyen formában,

addig bizony még egy becslést sem igazán tudunk adni, hiszen rengeteg változó van a képletben.

Ha pedig az első telefonos beszélgetésnél mondanánk egy árat, de az köszönőviszonyba sem lenne a pontos kalkulációt követő összeggel, az elég rossz szájízt hagyna maga után, nem igaz?

Éppen ezért a következő pontokban megmutatom most Önnek, hogyan is készül egy valódi árajánlat.

Az első kérdés: milyen autóról beszélünk?

Az első kérdés: milyen autóról beszélünk?

Ez az, ami azért a legtöbb esetben minden árajánlatkérő fejében már többé-kevésbé összeáll, mire elkezd flottakezelőt keresni, de azért mi is segítséget szoktunk nyújtani ebben.

Általában azt szoktuk javasolni, hogy az adott márka honlapján található konfigurátor segítségével állítsa össze azt az autót, amire Ön szerint a cégének szüksége van.

Szín, motor, váltó, extrák… minél több részletet tudunk, annál egyszerűbb a folyamat, aminek a végén tényleg az a jármű fog Önhöz kerülni, aminek a legnagyobb haszna lesz.

Mikre érdemes itt gondolni?

Persze a konfiguráció összeállításakor mi is segíteni szoktunk: elég sok tapasztalatot gyűjtöttünk már ezen a területen ahhoz, hogy tudjuk, mik azok az extrák, kiegészítők, amik a különböző esetekben hasznosak lehetnek.

Csak néhány példa:

  • akik nem mennek nagy távolságokat az autóval (mondjuk 40.000 km alatt), azoknak egy benzines autó tökéletesen megfelel, nincs szükség a dízelre;
  • ha az autót főleg a belvárosban használják, egy tolatóradar mindenképp jól jön (hiszen mindenki érdeke, hogy az autó ne sérüljön);
  • aki országúton megy inkább, annak egy erősebb, LED-es fényszórón érdemes elgondolkodnia;
  • ha mondjuk, egy területi képviselő fogja használni, neki biztos sokat kell telefonálni út közben, tehát egy kihangosító jól fog jönni.

Ahogy ebből is látszik, nagyban függ a cég tevékenységi körétől és az autó felhasználásától az, hogy mikre lehet szükség, és ez bizony befolyásolja a végső árajánlatot is.

Hány autóról beszélünk?

Hány autóról beszélünk?

Ez az, amiben nagyon nincs szükség a mi tanácsainkra, hiszen az árajánlatkérők legnagyobb százaléka teljesen tisztában van azzal, hogy mennyi autót szeretne.

Ahogy az oldalunkon több helyen is írtuk már, lehet szó 5, 20 vagy akár 30 autóról, az operatív lízing előnyei mindenkire érvényesek, és mindenkinek tudunk segítséget adni.

Azt pedig, hogy ez mennyire működik, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy sok esetben azok a cégek, akikkel csak egy autóról kötöttünk szerződést, később a többi járművüket is ránk bízták.

Milyen szolgáltatás kell a kocsi mellé?

Autó asszisztencia, ingyenes csereautó biztosítása, hozom-viszem szolgáltatás, garantált díjas szerviz és gumicsere… mindenki maga döntheti el, hogy mik azok az egyéb kiegészítők, amiket szeretne a neki készülő csomagban tudni.

Nincs persze ebben semmilyen zsákbamacska: a Standard, Comfort és Superior csomagjaink között értelemszerűen a szolgáltatások köre és az árak jelentik a különbséget.

Ahogy az autó felszereltsége, úgy az is az egyedi körülményeken múlik, hogy az Ön számára mire a legjobb, ha kiterjed a szolgáltatás.

Hogyan fog kinézni az ajánlat?

Hogyan fog kinézni az ajánlat?

A fő kérdés már csak a konstrukció egyéb részleteit érinti: hány évre szeretné az autót, milyen kilométerfutás kerüljön a szerződésbe, stb.

Ha ezeket átbeszéltük, mi elkezdjük a kalkulációt: a márkakereskedéstől ajánlatot kérünk az adott autóra (ami a velük ápolt szoros partneri viszonynak köszönhetően bizonyos kedvezményeket tartalmaz), majd ez alapján elkészítjük az árajánlatot.

Miután ezt elküldtük Önnek, természetesen még van lehetőség finomhangolásra: bizonyos szolgáltatások, extrák ki- vagy bevétele már nem jelent problémát.

Komoly hangsúlyt fektetünk arra is, hogy azt is átbeszéljük, pontosan mi fog történni a futamidő végén, az elszámoláskor, mert nem érdekünk, hogy bárkit is kellemetlen meglepetések érjenek.

Mindenkinek adunk tanácsot

Nincs olyan vállalkozás, aminek minden árajánlatkérőjéből ügyfél is lesz, és mi sem akarjuk azt állítani, hogy ez nálunk másképp lenne.

Minősítési vagy egyéb okokból bármikor megeshet, hogy nem tudunk valakivel együtt dolgozni, de előfordulhat olyan is, hogy valamiért nem minket választanak végül azok, akik ajánlatot kérnek tőlünk.

Amin viszont sokan meglepődnek, hogy mi még ebben az esetben is ellátjuk őket tanácsokkal: elmondjuk, hogy mire figyeljenek a szerződések kapcsán, és hogy a mi szakmai tapasztalatunk szerint milyen konstrukcióban érdemes gondolkozniuk.

Azok pedig, akik minket választanak, rendszerint hosszú évekig az ügyfeleink maradnak, részben ennek az ügyfélközpontúságnak köszönhetően.

Készítsük az Ön személyre szabott árajánlatát?

Készítsük az Ön személyre szabott árajánlatát?

Megvan már, hogy milyen autóra van szüksége a cégének?

Szeretne segítséget kapni a döntésben?

A lehető legjobb, legköltséghatékonyabb módon szeretné intézni a cégautó finanszírozását?

Ne várjon tovább, kérjen tőlünk árajánlatot minél hamarabb, és beszéljük át a részleteket úgy, ahogy a fentebb leírtakban is szerepel!

Kérjen visszahívást itt!

"Ezúton szeretném megköszönni azt a magas szintű kiszolgálást, amit péntek este nyújtottatok. Nagyra értékelem. Egy jó barátom, aki mellettem ült a meccsen, le volt nyűgözve, hogy a meccs alatt telefonon el tudtam intézni az autó elvitelét és a csere autót. Mivel számára is aktuálissá vált az autó cseréje, ezért kérte, hogy adjam meg az elérhetőségeteket. Ezt megtettem utólagos engedelmeddel. Még egyszer köszönöm a hozzáállást."

Bartha László


"Nagyon köszönöm hírlevelét, tartalmas, megbízható segítségnek tartom. Mérlegképes könyvelőként dolgozom, a cégeimnek segítségként továbbítom az ön üzeneteit, hogy igény szerint használják fel."

Zádori Ágnes


"Tisztelt Molnár úr! 22 éve vezetek, ebből 19 évet úgy hogy céges autót.Vezettem multinál és kis pár fős cégnél ,de csak mint használó.Az autók mindig közel álltak hozzám,de a hozzájuk kapcsolódó költségek nem foglalkoztattak,hiszen ez a "tulaj gondja-baja".Persze véleményem mindig volt,hogy mit kellene venni,de ezt csak mint alkalmazott tettem. A közelmúltban egy barátom kereset meg,hogy induló vállalkozásához gépkocsikat kell beszereznie,mit gondolok tudnék-e ebben segíteni neki. Persze azt gondoltam igen,de mondtam neki,hogy nekem is fel kell készülnöm, utána kell néznem dolgoknak. Az interneten keresgetve találtam az önök honlapjára. Egyből meg tetszett és feliratkoztam a "Amit a cégautó választás előtt tudnia kell" című levélsorozatunkra.Számos új és fontos információt és választási szempontot tudtam meg. Azt gondolom,hogy most még nem tudok annyit mint önök,hiszen ez is egy szakma,de rávilágított,hogy miért érdemes itt is profikhoz fordulni. Viszont az önök álltál adott információkat felhasználva el tudok indulni és tudom mire kell odafigyelnem egy tárgyaláson hogy a lehető legoptimálisabban tudjuk kiválasztani a számunkra legjobb cégautókat."

Habele Gyula


"Nagyon tetszett az 5 lépéses anyag. Tanulságos, érthető és nagyon részletes. Profi munka, gratulálok hozzá. Én a másik oldalon - a javítók területén - dolgozom, de így is nagyon sok hasznos információval lettem okosabb."

Együd Imre
Opel Molnár


"Meddig használjunk egy cégautót? Mire jó a flottakezelés? Nem hogy a választ nem tudtam, de a kérdés sem fogalmozódott meg bennem soha. A kocsik költségét is lehet minimalizálni, tudatosan tervezni? Ez volt a legnagyobb újdonság, amit az 5 részes levélsorozatból megtanultam."

Illyés György
OM Audit Kft.